KOMUNIKAT – WSTRZYMANIE BEZPOŚREDNIEJ OBSŁUGI KLIENTÓW

Okręgowe Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Puławach w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo Klientów oraz Pracowników Spółki, w związku z wprowadzeniem od dnia 14 marca 2020r. do odwołania stanu zagrożenia epidemicznego i panującą w Polsce pandemią KORONAWIRUSA o nazwie SARS-COV-2 wstrzymuje osobiste przyjęcia w Biurze Obsługi Klienta od 17 marca 2020 r. do 25 marca 2020 r. (z możliwością skrócenia lub wydłużenia tego terminu).

Zachęcamy do kontaktu telefonicznego lub poprzez e-mail, a płatności prosimy realizować za pomocą bankowości elektronicznej lub w placówkach do tego przeznaczonych (bank, poczta). Dane kontaktowe oraz wszelkie druki dostępne są na naszej stronie internetowej www.opec.pulawy.pl

W przypadku konieczności, wizyty będą umawiane na konkretną godzinę, tak aby nie powodować konieczności przebywania w pomieszczeniu BOK przez większą grupę osób.

Zgodnie z art. 2 ustawy z dnia 2 marca 2020r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 za działania związane ze zwalczaniem koronawirusa, rozumie się wszelkie czynności związane ze zwalczaniem zakażenia, zapobieganiem rozszerzeniu się, profilaktyką oraz zwalczaniem skutków choroby.

Podjęte przez nas działania mają na celu przeciwdziałanie dalszemu rozprzestrzenianiu się choroby. W związku z powyższym liczymy na Państwa wyrozumiałość i apelujemy o zastosowanie się do naszej prośby.