Internetowa rezerwacja wizyty

Rezerwacja terminu wizyty

Z uwagi na zagrożenie zakażeniem koronawirusem, w trosce o zdrowie klientów i pracowników wprowadzane są zmiany w Biurze Obsługi Klienta.

ZAREZERWOWANIE JEDNEJ WIZYTY UPOWAŻNIA DO ZAŁATWIENIA JEDNEJ SPRAWY

W celu zarezerwowania terminu wizyty należy:

  1. wybrać właściwą usługę,
  2. kliknąć na wybranym dniu,
  3. wybrać wolną godzinie,
  4. wprowadzić dane w wymagane pola (oznaczone *),
  5. kliknąć na przycisk “Zarezerwuj”.

W następnym oknie otrzymają Państwo kod niezbędny do wygenerowania zarezerwowanego biletu w automacie biletowym znajdującym się w placówce. Prosimy zapisać kod i zabrać go na umówioną wizytę. Kod może zostać wysłany na adres email (zalecane), w tym celu należy wpisać adres we właściwym polu (rezerwacja wizyty jest możliwa najwcześniej na najbliższy dzień roboczy, następujący po dniu w którym dokonywana jest rezerwacja).

UWAGA: Na wizytę proszę przybyć przed zarezerwowanym czasem w celu wygenerowania biletu na automacie biletowym (spóźnienie kasuje dokonaną rezerwację), wejście od ul. Izabelli 6.
Na automacie biletowym należy wprowadzić potwierdzający rezerwację pięcioliterowy kod, odebrać bilet i czekać na wezwanie.

Strona nie odświeża się automatycznie.