e-BOK – internetowe Biuro Obsługi Klienta

e-BOK - internetowe Biuro Obsługi Klienta

Witamy w Elektronicznym Biurze Obsługi Klienta

Podstawowym zadaniem e-BOK jest darmowa 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu prezentacja Odbiorcom wyselekcjonowanych danych za pośrednictwem portalu internetowego. Dzięki temu OPEC Sp. z o.o. w Puławach zyskuje  możliwość bezobsługowego przekazania niezbędnych informacji zainteresowanym mieszkańcom, bez konieczności wizyty w siedzibie Spółki. Rozwiązanie to umożliwia bieżący podgląd danych w systemie w tym  sprawdzenie swojego salda rachunku. Odbiorcy ciepła po wypełnieniu i złożeniu odpowiedniego formularza, otrzymują identyfikator i hasło do systemu e-BOK. Logowanie do systemu odbywa się poprzez dowolną przeglądarkę internetową. Obsługa e-BOK jest bardzo prosta i intuicyjna w  przyszłości planowana jest rozbudowa systemu e-BOK, o nowe funkcjonalności.

Rejestracja w e-BOK:

Istnieją 2 metody rejestracji w e-BOK:

1. Droga internetowa:

– wypełnienie wniosku rejestracyjnego umieszczonego pod adresem https://ebok.opec.pulawy.pl (ikona powyżej), zaakceptowanie regulaminu (zobacz Regulamin) i zaakceptowanie zgodę na przetwarzane danych osobowych przez OPEC Sp. z o.o. w Puławach dla celów związanych z realizacją rejestracji Klienta.

2. Drogą tradycyjną:

– pobrać wniosek o wydanie dostępu do e-BOK (dostępny poniżej) lub w Biurze Obsługi Klienta (ul. Izabelli 6, pokój 1 lub 2)

– wypełnić wniosek przez osobę uprawnioną do korzystania z e-BOK oraz zapoznać się z regulaminem (zobacz Regulamin).

– przybyć do Biura Obsługi Klienta, w celu weryfikacji danych z dowodu osobistego przez pracownika Biura i odbioru bezpośredniego wydruku potwierdzenia odbioru dostępu do systemu.

Wniosek o WYDANIE dostępu do e-BOK

Wniosek o WYCOFANIE dostępu do e-BOK

Skip to content